۱۳۸۷ بهمن ۲۲, سه‌شنبه

به خاتمی رای می دهم!

به خاتمی رای می دهم اگر
سیستم فعلی اداره جامعه با ایده آلهای من فاصله داشته باشد و معتقد باشم که در یک پروسه زمان بر و با یک حرکت تدریجی این سیستم به آرمان من نزدیک می شود.

به احمدی نژاد رای میدهم اگر
با سیستم فعلی اداره جامعه موافق باشم یا اینکه با سیستم فعلی موافق نباشم اما معتقد باشم وجود احمدی نزاد میتواند هم چنان نقش مثبتی در حرکت تدریجی جامعه بسوی آرمانهای من داشته باشد.

به هیچ کدام رای نمی دهم اگر
تصور من این باشد که می توان یک شبه و با یک حرکت سریع جامعه آرمانی را ایجاد کرد.

و اما نظر من
اینک نوبت خاتمی است که پس از احمدی نژاد یک گام دیگر اصلاحات را به پیش ببرد.

۲ نظر:

  1. به محمود راي بدهيم كه نابودي منابع را افزايش دهيم ،احتمال حمله نظامي را افزايش دهيم و...
    به ممد خاتمي راي دهيم تا زمينه ظهور محمودي ديگر را مستحكم كنيم....
    در انتخابات شركت كنيم و راي سفيد بدهيم تا مشروعيت نظام را تاييد كنيم...
    ؟؟؟؟

    پاسخحذف
  2. ش گرامی
    اینها که شما نوشتی نتیجه یک تفکر آرمانگرا است ،تفکری که در یک قرن اخیر(از زمان مشروطه) پدر این مملکت را در آورده است.
    این کشور اعم از حکومتش،مردمش،فرهنگش و ... باید با هم و در کنار هم پیشرفت کند.اگر شما تصور می کنید که مثلا بیاییم و کل هیات حاکمه مثلا زاپن را بیاوریم در ایران و زمام امور را بدست آنها بسپاریم،این کشور درست می شود،سخت در اشتباهید.
    مسیر پیشرفت ما از بین همین احمدی نژاد ها و خاتمی ها می گذرد.
    از طرفی میتوانیم رای ندهیم و به خیال خود مشروعیت نظام را زیر سوال ببریم،نتیجه چه می شود؟
    رای آوردن خاتمی بهترین گزینه پیش رو است.

    پاسخحذف